dag 12 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rens Braak - WaarBenJij.nu dag 12 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rens Braak - WaarBenJij.nu

dag 12

Door: ceesenrens

Blijf op de hoogte en volg Rens

17 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Goedemorgen, en wat een morgen het was. Om zeven uur opgestaan en even naar buiten voor een sigaretje. Ons net genesteld horen we een hoop herrie op de weg. Geen idee wat dat kon zijn. Maar na even goed kijken zien we de olifanten van de buuren.
Maar goed, het is thailand dus dat hoort erbij. Daarna naar het ontbijt. Dit is boven op een heuvel met uitzicht op zee. Hier zit naast de tafel een hagedis met stekels op zijn rug. Vlinders schieten aan alle kanten voorbij en Rens wordt al weer helemaal onrustig.
Na het ontbijt gaan we de omgeving verkennen. Na een meter of 85 komen we op een stukje waar een golde retreaver loopt deze wordt door ons "Charly" gedoopt. Hij loopt met ons mee en een stukje verder is een strandje waar niemand is. Cees gaat de zee in en Charly gaat er achteraan. Cees is verkocht. Nu wil hij echt een hondje. Ook op de terugweg worden we gevolgd door Charly en deze blijft ook bij ons voor de deur liggen als we gaan douchen. Daarna is het een brommer huren en kijken wat er in het zuiden te beleven valt. De weg is moeizaam en op veel plekken niet verhard. Soms zitten er enorme kuilen in en af en toe kijk je zo de diepte in. Aan het einde is een natuurpark en we besluiten daar heen te gaan.

De rest volgt

• 22 Maart 2011 - 17:21

Cor:

Als je die kat nou eens van die fototas afhaalt, kan je misschien ook nog foto's nemen en plaatsen XD