dag 11 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rens Braak - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rens Braak - WaarBenJij.nu

dag 11

Door: ceesenrens

Blijf op de hoogte en volg Rens

17 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Vandaag verlaten we het schreeuwerige eiland van Phiphi. We gaan met de boot van half één. De koffers worden naar de haven gebracht en we zijn dus vrij om nu een behoorlijk ontbijt te scoren. Nee, als je aan Long beach ligt is het mooi maar de rest van het eiland kan ons niet bekoren. Op naar een fatsoenlijke bak koffie en wakker worden.
Op de boot worden we aangesproken door een vrouw die op het volgende eiland een resort runt en we besluiten met haar mee te gaan.
Na een rit van een half uurtje komen we aan bij Corel beach, de naam van het resort. Alles is tussen de bomen en palmen. De sfeer is zeer gemoedelijk. Het eten is, in tegenstelling tot Phiphi, zeer goed en weer normale Thaise prijzen. We worden wel tien keer gevraagd wat we er van vinden.
Het strand is rotsachtig maar Rens vermaakt zich opperbest met schelpjes zoeken en visjes kijken. Cees ligt heerlijk in een bamboehut aan het strand.
We hebben min of meer besloten niets te doen vandaag dan lekker lui te wezen.
Als de zon onder gaat in zee eten we aan het strand en voor de muggen, want die zitten ook hier, wordt een soort wierook neergezet. Het sfeertje is opperbest en twee hondjes spelen rond het hutje waar we in zitten. De poes ligt tegen de fototas dus het plaatje is compleet. Op naar bedje toe en lekker slapen.