dankjewel - Reisverslag uit Cocles, Costa Rica van Rens Braak - WaarBenJij.nu dankjewel - Reisverslag uit Cocles, Costa Rica van Rens Braak - WaarBenJij.nu

dankjewel

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens

25 Februari 2012 | Costa Rica, Cocles

Leuk dat iedereen het leest. Ja het is voor mij (Rens) een grote beproeving. Haha, al die spinnen, je weet niet wat je ziet. En het is erg mooi hier zeker weten. Als we terug zijn is er een hoop te vertellen want we schrijven natuurlijk niet alles anders worden we nergens uitgenodigd voor het eten en ons verhaal te komen doen. En geloof me, we hebben nog veel spannende dingen te vertellen dus ga maar vast verzinnen waar jullie ons me verlijden om te komen eten. Haha. Kusjes van Cees en mij.

  • 26 Februari 2012 - 15:20

    Mam:

    Gezien de foto die je van Cees stuurde met de golf op de achtergrond denk ik dat je een vooruitziende geest hebt gehad.Allen zag je Cees watertrappelen en niet je foto en filmcamera.Groetjes ook van Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Cocles

Rens

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 12559

Voorgaande reizen:

23 Februari 2012 - 16 Maart 2012

Op naar Costa Rica

04 Maart 2011 - 21 Maart 2011

Eerste keer

Landen bezocht: